Kaos!&#()¤=#

Jag vet, klockan är alldeles för mycket för att blogga egentligen, usch om 5 timmar ska jag upp och jobba några timmar innan det bär iväg till Las Vegas. Las Vegas är väl egentligen anledningen till varför jag sitter uppe såhär sent, arrangören skrev att man skulle packa lätt för att de inte fanns så mycket plats i vanen vi ska ta upp och alla som känner mig vet att packa lätt inte är min grej riktigt men jag försöker! Mitt rum ser just nu värre ut än vad det någonsin gjorde under min tonårsperiod hemma i mitt rum i Vegby, då kan du kanske tänka dig mamma? ja ni vill verkligen inte se, kläder och saker överallt... Men saken är den att jag vet verkligen inte vad jag kommer behöva för kläder, vad har man för kläder när man ska hoppa fallskärm? någon? 

Sedan alla dessa saker man behöver... usch, hatar att packa, det är verkligen inte min grej!

Har precis sagt hejdå till Malin och Linda som åker hem imorgon,önskar dom en bra resa tillbaka till Sverige, kommentera här när ni är hemma så jag vet att ni lever, tack! blää hemlängtan blir bara värre när man träffar människor som påminner om hemma, men jag kämpar vidare, räknar ner tills jag äntligen ska få träffa min älsking, den 8e januari kommer han!:) lääängtar så.....

Dags att återgå till packningen så att jag åtminstånde kan få någon timmas sömn inatt... varför alltid sista minuten? så typiskt mig!

P.s tack för alla söta kommentarer, blir så glad! Lämna gärna email eller er bloggadress så är det lättare för mig att svara på frågor, email adressen är det bara jag som kan se!

Kommentarer
Pappa skriver:

Ha det så roligt i Las Vegas. Och lycka till med fallskärmshoppet.


Skrivet: 2009-11-13, 15:16:44
farmor skriver:

akta dej för både en och tvåarmade banditer .LYCKA TILL Gör som loppan lev på hoppet


Skrivet: 2009-11-13, 17:45:27
Malin Mattsson skriver:

Vi lever:D hehe det var en lång hemresa men vi överlevde:P ha det så kul nu och blogga om fallskärmshoppet sen när du kommer hem:D pusspuss


Skrivet: 2009-11-15, 11:13:01
Evelina skriver:

hoppas du har det super roligt i vegas nu! och lycka till i morgon med hoppet! saknar min gun! puss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2009-11-15, 13:04:53
Sophie skriver:

Hejsan!

Jag bodde i Los Angeles i våras, men är tyvärr nu hemma i Sverige igen. Och jag vill ju såklart tillbaka!!

så nu funderar jag på att åka som au pair. men det är ju inte alla som får en platsen de vill ha i första hand. så jag undrar bara var det slumpen att du fick Los Angeles som stad att jobba i?

min mejl är [email protected]

om du har tid :)


Blogg: http://metrobloggen.se/sophieinla
Skrivet: 2009-11-15, 16:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: