Filminspelning!

Behöve egentligen lägga all ledig tid på att läsa till mitt amerikanske körkort nu men jag kan bara inte hålla mig ifrån att berätta om min dag! dagen började med att jag vaknade och tog barnen till skolan som vanligt, på eftermiddagen när jag lagt ner min minsta för hennes nap så kom min värdmamma hem och frågade om jag ville följa med och se när dom spelade in beverly hills chihuahua 2. En av hennes vänner jobbade med ljudet till filmen och kunde ge oss en rundvisning, tyvärr kunde jag inte följa med in i huset men jag fick gå utanför och träffa alla som arbetade med filmen och alla söta hundar, det var verkligen riktigt roligt att se hur en filminspelning går till. Som min värdpappa sa " du får verklige se det riktiga livet i Hollywood" och jag är verkligen jätte glad att jag fick denna chansen. Här kommer självklart lite bilder!














Här är några av stjärnorna i filmen!:) och appropå stjärnor... jag skakade hand med han som skötte ljudet för Jhonny Depp i Pirates of the Carabian:)

Och när jag trodde att dagen inte kunde bli bättre så kom min värdmamma med ett brev som kommit till mig, från min kära famor, blev verkligen jätte glad, vad söt du är som skickade med kort från när jag och Marcus var lucia, det var jätte kul!! betyder så himla mycket att få ett brev... Skicka tillbaka en bamsekram till farfar också!:) Tack ska ni ha!

Det blev lite snabbt ihop slaffsat, jag måste verkligen läsa tills mina ögon går ihop nu... vill verkligen klara teorin till körkortet!

God Morgon Sverige, godnatt USA! från ett just nu ganska bra Los Angeles!

Kommentarer
Linn skriver:

Haha vad coolt ändå :) Och vilka söta hundar! Vill ha!!!


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2009-11-04, 13:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: