Once in a lifetime...

Här kommer lite bilder från Halloween kvällen och min och fridas utstyrsel:)


















Vi fyra på fest i Hollywood Hills...


Kvällen började med att frida óch jag gjorde oss iordning hos mig, sedan tog vi bussen till Linda och Malins hotell, malin gjorde mitt hår, tack för det:) du är super duktig... Sedan gick vi ner till santa monica för att titta på den stora berömda paraden, riktigt kul att se alla sortens människor gammla som unga, alla var verkligen utklädda och gatorna var fulla av tusentals människor...Detta var verkligen en dag som man kunde räkna som once in a lifetime...

Tack för en härlig Halloween, är glad att jag kunde dela den med härliga vänner från Sverige!:)



Kommentarer
emma och mamma skriver:

va snygga ni är inga häxor där inte


Skrivet: 2009-11-02, 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: