3 Månader!

Ja, idag är det tre månader (13 Veckor) sedan jag tog mitt pick och pack och åkte till staterna helt själv, tiden har verkligen gått fort men samtidigt inte. En sak som är säker är iaf att det har varit mina 3 mest händelserika månader, tänker igenom på vad jag faktiskt har gjort och sett...

  • Vart i New York
  • Ground Zero
  • Rockfeller Center
  • Frihetsgudinnan
  • Empire State building
  • Central Park
  • Vandrat upp till Hollywood skylten
  • Vart i Palm Springs
  • Universal Studios
  • Newport beach
  • Malibu beach
  • Long beach
  • Huntington beach
  • Vart på filminspelning
  • Festat uppe i Hollywood Hills
  • Beverly Hills
  • Orange County
  • Santa Monica
  • Venice Beach
  • Manhattan Beach
  • Six Flags
  • Bytt Familj
  • Vart på ett riktigt bortskämmt amerkianskt barnkalas
  • Hollywood (såklart:p)
Att lägga till i listan efter denna veckan:
  • Las Vegas
  • Skydiving
så visst kommer man ha upplevt och sett en hel del när man kommer hem... Nu väntar jobb ! Hörs snart igen!

Många kramar
Hanna

Kommentarer
Evelina skriver:

ja man har sett och gjort mycket sen man kom hit, helt sjukt egentligen! men va skönt det ska bli och åka hem samtidigt men kul ska vi ha innan som bare den innan vi åker hem, den saken är klar! pusspuss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2009-11-11, 06:44:48
Sara skriver:

vad mycket du har hunnit med! :)


Blogg: http://trenollsju.blogg.se/
Skrivet: 2009-11-11, 19:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: