...

Det blev inget inlägg dagen efter för mig, skämms!

En sammanfattning av helgen...
På Torsdagen tog jag och Gunhild pelle ner till varberg för en skön helg.
Våra dagar i Varberg har mest spenderats med kortspel och Monopol, däremellan har vi vart inne i Varberg en sväng för att fönstershoppa och inhandla lite matnyttigt. Duktig som jag är lyckades jag både starta grillen och grilla, cred till mig! Riktigt gott blev det. Fläskfile, potatisgratäng, bearnesås och en god sallad så var den kvällen räddad. En kväll med tacos hanns såklart också med.

På Lördag eftermiddag kom Emsan ner och vi drack lite och fortsatte sedan till Oscars. Det blev en helkväll med många härliga skratt! 

Imorgon bär det av till Varberg igen men denna gång med min alldeles egna älskling, det ska bli mys hela helgen:) synd bara att inte Jerker och Mathilda kunde komma ner och hälsa på oss, hade vart mysigt! Grr på er;)


Kommentarer
Mathilda skriver:

Hoppas att ni kommer få det soligt och mysigt, tycker också det är synd att vi inte kunde hänga med =( men det kommer fler tillfällen.


Blogg: http://deadbymay.blogspot.com
Skrivet: 2009-05-15, 10:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: