Satans mobil

Vaknade upp till en hemsk ringsignal imorsses då Tobias chef ringde och ville att han skulle komma och jobba tidigare pga ett datorhaveri, låg kvar och drog mig i sängen en bra stund efter att han åkt och bestämde mig sedan för att slänga på mig städkläderna och göra riktigt fint här hemma vilket det nu är, det skiner överallt! varenda vrå och skrymsle har fått känna på dammvippan!  Tid har det tagit men tro det eller ej så är det faktist riktigt roligt att vrida upp volymen i högtalarna och gå runt och städa, men nackdelen är att man blir så förbaskat jävla sugen på att göra om varenda gång, nästa projekt är köket som ska få vita väggar och nya gardiner.
Nu tänkte jag sätta mig med The Sims 3 som nu så fint ligger på min dator!

Dagens motion: Gått 1mil i rask takt. ( aaaaaj, känner redan av träningsvärk i min rumpa!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: