Visum, kort, pappersarbete m.m

Idag kom papperna från CC om visumhandlingar, den 26/6 ska jag befinna mig på den Amerikanska ambasaden i vår huvudstad. Innan dess ska massor med papper fyllas i, kort ska tas och hälsoundersökning ska göras och mycket mer, allt ska vara klart tills nästa fredag. Nu är det planering som gäller för att hinna med allt då jag jobbar hur mycket som hellst nästa vecka, men jag hoppas på att ha lite tur med mig så ska det nog gå fint. skönt att ha alla det överstökat sen så man bara kan koncentrera sig på själva resan!:)

Idag har jag och Tobias varit i Borås och kikat på kläder, jag tänkte att jag skulle hitta något att ha på sig på midsommar men tyvärr, däremot hittade Tobias ett par glasögon så helt tomhänta gick vi inte hem.

Kvällen ska spenderas med att fylla i massa papper och imorgon är det vetrinärbesök, gekås och Falkenberg som står på schemat.

Jag har fått ett mail från familjen för någon dag sedan, dom ska börja ta kort på omgivningen och huset osv, det ska bli spännande...  kort på barnen har jag redan sett massor, super söta:)

Glad Midsommar allihopa om vi inte hörs innan dess!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: