Ett snabbinlägg...

Nu ska jag kasta mig i sängen, men tänkte förtst skriva ett snabbt inlägg här...
Det är kul att mina läsare ökar för varje dag och denna veckan kommer det att hända lite kul är på bloggen...

För er som är lite intresserade av inredning så kommer det inom kort upp lite bilder på mitt kök som jag har gjort om lite, självklart kommer det upp före och efter bilder:) imorgon fixas det sista med köket så jag hoppas på att kunna lägga upp bilderna imorgon kväll:) annars blir det onsdag förmiddag! 

Det andra som kommer hända får förbli en hemlighet en liten stund till:)

Godnatt på er!

Kommentarer
Amanda skriver:

Åh, vad är den andra nyheten? :)


Skrivet: 2009-06-24, 14:54:04
Emma skriver:

Hej. Alla säger typ att man ska vara där första tiden för att slippa kö, men jag var där kl 10 dvs sita tiden. Det var 2 personer framför mig så det gick ganska snabbt. Det tycks ju som om du har tur med vädret i alla fall, om det nu skulle vara kö ute. Jag hade 10 grader och mulet. Än så länge har jag använt min pappas skype eftersom jag har använt hans dator. Ska dock köpa en egen nästa vecka och då ska jag skaffa mig skype. För absolut att vi ska höras. Har du pratat något mer med din familj?


Blogg: http://emmagredenius.blogg.se/
Skrivet: 2009-06-24, 16:18:42
emma skriver:

Hej nu är Skype fixat. Lägg gärna till mig. Bara Att söka på Emma Gredenius.


Blogg: http://emmagredenius.blogg.se/
Skrivet: 2009-06-28, 00:58:00
emma skriver:

Det är lugnt, har själv varit mkt att göra här. Jobbar i princip varje dag och försöker sen hinna med att leva lite också. Hur gick det på ambassaden? Vi har mailat lite men ska prata över skype vecka 29 när jag har slutat jobba och när jag kommit hem från semestern. Jag vet faktiskt inte så mkt om hur huset och sånt ser ut, lite geno bilder men det ska bli kul att få uppleva själv. Bra att du lägger till, jag ska acceptera.


Blogg: http://emmagredenius.blogg.se/
Skrivet: 2009-06-28, 11:51:03
RONJA skriver:

HEjsan! Allt bra ikväll? :D

KRAM


Blogg: http://septembre.blogg.se/
Skrivet: 2009-06-28, 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: