återblick

Hoppas alla haft en trevlig midsommar trotts vårat svenska sommarväder!

Jag och Tobias har precis kollat klart på Wallander- Skulden och ätit god kycklinggrya, nu sitter vi och slöar framför tvn med datorn i knät och på soffbordet står smågodis, chips och dipp:) inte super nyttigt men det är bara midsommar en gång om året:)

Har kollat igenom gamla bilder på datorn och kommer på hur mycket som ändras och händer på ett år, man tror det inte men när man sitter och kollar på kort så har faktist en heldel hänt...   Här kommer lite bilder från mitt senaste år... Thailand var helt klart minnesvärt och det är alltid lika kul att kolla igenom bilderna igen, helt klart en perfekt semester som inte kunnat bli bättre:)














Denna bjuder jag på för att jag älskar glädjen i bilden! Helt klart den bästa födelesedagen och bästa presenten man kunde fått. Tack allihop för den fantastiska kvällen med hemlig resa, EMD och champange i VIP rummet!:) oförglömmligt!


Ingen var gladare än jag den kvällen:)


Emelies syster vad med i Körslaget - Team Magnus.




Jag avslutar med ett midsommarkort på mig själv.
Ha en fortsatt bra kväll allihop!

Kommentarer
Emma skriver:

Har du tur slipper du kön utomhus, det gjorde jag. behövde i princip bara gå rakt in. När du kommer in får du lämna alla papar och sen sitta ner och vänta, typ titta på amerikanska nyheter. En bok eller något kan vara bra att ha med!

Jag kommer nog ta den som handbagage. Man vet aldrik hur väskorna behandlas på flygplanet. Sen kan man ju alltid ta datorn som handväska. För då kan man ju få ha med annat handbagage också! Kram


Blogg: http://emmagredenius.blogg.se/
Skrivet: 2009-06-21, 11:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: