Ändrade planer

Imorgon är det midsommar och det betyder självklart att man hoppas på bra väder!
Hoppas kan man ju alltid men man ska nog inte hoppas på för mycket, jag räknar med regn så får det bli en positiv överraskning om det skulle bli så att det skulle råka bli lite fint väder.

Tanken var väl egentligen att vi skulle åka till Falkenberg över midsommar, men det krånglade med sovplatser och som toppen på moset fick våran idag inte så älskade kajsa katt diagnosen skabb. Hur det nu gick till när hon är innekatt?
men men, nu är det örondroppar varje morgon och kväll i tio dagar för hennes del plus att hon om ca en vecka ska få en spruta också. 
Midsommar får firas hos min kära bror ute i Vegby, det ska komma mycket folk så det blir säkert kul det också.
Kommer kännas lite konstigt att fira utan min älskade Gunhild och min lille söte Krut...  blir första året på länge, vi har firat ihop sålänge jag kan minnas...

Jag passar på att bjuda på lite gamla bilder:)

Gammal bild som jag bjuder på!
Ibland tycker jag om att kramas och då kan det hända att jag ger min vän en kram:)

Den bjuder jag på
En kväll tidigare i våras, i mina föräldrars husvagn i Varberg. Ytterligare en bra kväll på Oscars!:)

Våran söta katt
Våran söta lilla Kajsa katt.


Ha en fortsatt bra kväll, nu ska jag hoppa i säng, måste vara utvilad tills imorgon!:)
Godnatt!

Kommentarer
Emma skriver:

Åh visumpapprerna är inte roliga. Så sjukt många svåra grejer du måste fylla i. Men hoppas det löser sig. När du väl kommer upp dit är det inga problem. Det enda jobbiga är väntan. Jag väntade typ 1 månad innan första matchningen. Var uta ca 6 månader innan jag kunde åka så därför tog det lite längre tid. Efter den familjen dröjde det 1 månad till och sen kom min familj 2 dagar efter den andra familjen. Så jag pratade med båda samtidigt. Sjukt svårt val.Läste att du hade det stressigt nu, lycka till med allt. Lite coolt också att vi bor så nära varandra i Sverige och sen kommer göra det i USA också :)


Blogg: http://emmagredenius.blogg.se/
Skrivet: 2009-06-19, 10:47:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: