Vad gör man med lediga dagar?

Äntligen är man ledig ett par dagar, men tyvärr så har jag inte vädret på min sida.  Vaknade upp idag och var så fruktansvärt sugen på att åka till Liseberg, måste försöka hinna med det innan jag åker.

I helgen var jag faktist lite ledig också, jag och Tobias tog med båten till Varberg och var ute både lördag och söndag med mina föräldrar!  försökte oss på att fiska men tyvärr inget napp, hur svårt kan det vara?

har suttit några dagar och kompliterat min lista på vad jag ska ha med mig  till USA, den bara växer och växer den listan, ska bli kul att se hur det löser sig när jag väl ska börja packa!

Idag får det väl bli till att städa lite och sedan träffa Frida en sväng, har svårt för att släppa min bok också började för någon dag sedan med Stieg Larssons - Flickan som lekte med elden, den börjar bli riktigt spännande!:)

Nu är det nog dags för lite frukost!

Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: