Otrevligare får man leta efter...

Jag vet att klockan inte är speciellt mycket men mina ögon går i kors här, känns som att det var alldeles för längesen som jag sov ut ordentligt, så behöver samla sömn då jag även imorgon behöver ställa klockan.

Dels behöver jag nog sova för att mina vänner ska orka med mig på Liseberg imorgon också, jag känner mig verkligen inte trevlig nu när jag är såhär trött plus att jag inte heller då är speciellt positiv!

Så för min egen skull + mina kära vänners så säger jag nu, Godnatt!


Kommentarer
Emma skriver:

Ja shit vad snart det är. Måste vara ärlig och säga att det börjar kännas. Lite fjärilar i magen och lite svårt att sova. Annars känns allt väldigt bra. Allt är packat och klart. Bara lite småsaker innan jag slår ihop väskorna. Hur känns det för dig? Givetvis ska vi höras.


Blogg: http://emmagredenius.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-01, 09:23:07
Sandra Marinoni skriver:

sv; de nada :)

såå, snart åker du ju! pirrigt? :D


Blogg: http://marinoni.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-01, 12:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: