Hej sommar!

Idag damp det ner på posten, mitt VISUM!:) nu känns det som det närmar sig!

Min dag har sett ut såhär, jobb mellan 6.45 - 14, tog en sväng förbi Evelina på hennes jobb sedan vidare hem, byta om till bikini och åka med Frida ut till Vegby för att sola lite vid stranden och jag lyckades även att ta årets första dopp i sjön, 24 grader och super skönt!

Sedan har jag lagat tacopaj till mig, Evelina och Tobias supergott! nu har jag något att ha med mig till jobbet imorgon!:) har även hunnit med att följa med Evelina då de skulle komma några och kolla på hennes kära lilla Pelle, tyvärr tyckte inte dom att han var lika vacker som vi tycker! Pelle kommer förhoppningsvis snart att få en ny ägare som ser honom för den han är!;) haha..

Men något mycket värt att fira idag är att Evelina fått en familj i Foster City CA, och de har tackat ja till varandra så nu är vi båda i CA! känns toppen!

Nu ska jag sova för att sedan jobba igen.

Skrev förra veckan att jag utlovade bilder på köket plus en överraskning, tyvärr blir det lite förskjutet men jag hoppas det ska kunna gå att få fixat inom en snar framtid, jag ber om ursäkt!

Godnatt!

Kommentarer
Nina skriver:

Hej :) Såg en kommentar du hade skrivit i Julias blogg om att du åker till USA den 10 augusti :) Vilken flygplats åker du från? Och med vilket organisation?

Jag ska åka samma dag nämligen :D Från Landvetter, Göteborg.


Blogg: http://mynina.blogg.se/
Skrivet: 2009-07-07, 01:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: