Flygtider!

Idag fick jag mina flygtider, åker 07.30 från lanvetter och ska mellanlanda i Frankfurt, där är jag kl 09.15 - 13.15 då nästa plan mot NY går. Nu känns det verkligt!

Självklart fick jag även en mellanlandning från NY till LA också, typiskt!  Mellanlandar i Dallas och får sitta där och vänta ett par timmar, hur ska det gå? säkerligen ingen annan Au Pair som åker med just det flyget som man kan ta lite hjälp av.  Men det ska nog gå bra, det måste det! men gud vad nervös jag kommer att vara! Kommer andas ut först  när jag landar i Burbank 20.54 och får se min värdfamilj så jag vet att jag verkligen kommit rätt!:)


Kommentarer
Nina skriver:

Vi åker inte samma flyg :P Mitt går vid 12.00 från Landvetter:)


Blogg: http://mynina.blogg.se/
Skrivet: 2009-07-13, 22:13:17
mathilda skriver:

hoppet är nog ute, jag hade inte tänkt börja igen - bara skriva någon gång då och då ifall det finns någon där ute som är intresserad att höra om vad jag har för mig.


Blogg: http://deadbymay.blogspot.com
Skrivet: 2009-07-13, 23:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: