Bra dag!

Idag är jag ledig, min enda lediga dag denna veckan, har en riktigt jobbig vecka nu, men jag klagar inte... behöver pengarna!:)  Idag har jag hjälpt Evelina med hennes Au Pair papper till ambassaden, hon ska dit på fredag, så vi har sprungit omkring på stan och betalt in visumpengarna och letat efter en fotograf, men självklart hade den enda fotografen i stan semester till på fredag så Evelina får åka till Borås imorgon och leta upp en. Kom precis hem nu efter att vi ätit lunch på Kina:)

Nu ska jag byta om och försöka ge mig iväg på en rejäl promenad, det var ett tagsen och jag känner att det är på tiden att jag kommer igång lite nu!! På med bra musik i mp3n bara! Jag känner att det är en bra dag idag och jag är på bättre humör än någonsin, vet inte varför men jag är verkligen hur glad som helst:)


ha en bra dag!:)


Kommentarer
Emma skriver:

Kul med flygtiderna. Har också fått mina. Åker kl 12 från landvetter den 3. Ingen annan svensk åker därifrån. Lite trisst. Fick reda på vilka som skulle åka igår. Typ 5 svenskar kommer vi vara på skolan så det blir bra. Hur va det med skype? Hade du lagt till mig för jag har inte sett dig. Visserligen inte varit inne på ett tag men annars kan jag söka på din? Vad ska jag söka på?


Blogg: http://emmagredenius.blogg.se/
Skrivet: 2009-07-14, 13:51:14
Ida skriver:

Hej Hanna!



Ja, det ska jag, gud vad roligt att du också ska åka! Once in a lifetime, verkligen. :) Jag åker med SI, är jättenöjd med dom. Du då? Ja, presenter är supersvårt, men känns ändå att jag har det någonlunda under kontroll nu. Köper lite saltgodis med och en osthyvel, så blir det nog bra, haha. :)



Kram kram //Ida


Blogg: http://insidemyhead.blogg.se/
Skrivet: 2009-07-14, 16:01:16
Sandra skriver:

Shit vad roligt att du snart ska åka =). Jag vill meed :/ haha.

Härlig dag du ska ha förresten. Jag ska med ut på en pwomenad sen tänkte jag =). Ha det så bra.

Kramkram!/ Sandra


Blogg: http://memyselfoi.blogg.se/
Skrivet: 2009-07-14, 17:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: