även denna dagen lider mot sitt slut...

Idag har det varit fullt ös, har varit på Ullared med mamma och syster och shoppat... och jag hörde nog mig själv på radio minst tre gånger påvägen till ullared, endast en påvägen hem, skönt!Jag tycker verkligen inte om att höra min egen röst på radio, tycker inte att det låter alls som jag!

I vilket fall... jag hittade det mesta jag var ute efter i Ullared så nu kan jag äntligen säga att jag är färdig med mina presenter. Underbart! nu är det endast en resväska kvar att inhandla:)

Imorgon bär det av till Gränna:) undra vad jag kommer köpa med mig hem därifrån?:)

Ni som vill höra radioinslaget med mig och Frida kan lyssna på det här.
Om varför vi åker som Au pairer och varför vi tror att fler väljer att åka som Au Pairer just iår.

Sov gott allihop!

Kommentarer
sofia skriver:

ne okej det var ju otur. vart har dom sin husvagn?

Min mormor och morfar har på getterön:P

jag bor i Lidköping om du vet vart det ligger, vid vänern:P

Japp vi åker samtidigt, precis samma tid och allt:)

Vi kan ju hålla kontakten och sen ses på flygplatsen:)

Kram


Blogg: http://sweetsofiaa.blogg.se/
Skrivet: 2009-07-30, 11:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: