What a wonderful day!

Då var man innehavare av ett california drivers license, kan inte med ord beskriva hur skönt det är, UNDERBART helt enkelt, min värmamma är glad, jag är glad och jag har haft super glada värdbarn idag också, så det har vart en bra dag!:)

Dagen började iaf såhär, jag vaknade upp efter att ha sovit riktigt bra faktiskt av någon anledning, sover väl inte dåligt på nätterna men inatt sov jag verkligen riktigt bra, sådär så att man ställde om klockan tjugotusen gånger på morgonen för att få de där extra minuterna sömn... Gick efter ett tag upp iaf, sminkade mig och gjorde mig iordning,gick in i huset och hade en riktig frukost och sedan åkte jag och min värdmamma iväg runt 7 på morgonen. Vi var där tidigt och jag var nervös för jag ville verkligen klara det, orkar inte ha detta över mig längre... Men det gick bra och jag klarade det utan någon större anmärkning! SKÖNT!

Påvägen hem ringde mormorn mig och grattade mig till körkortet och sedan även min värdpappa! 

När jag kom hem bestämde jag mig för att ta med mig Julian och Eden till ett museum så vi åkte till ett kids museum of art och där fick dom lära sig att måla på¨ett speciellt sätt och kolla i massa böcker och få inspiration, ett riktigt bra ställe för mina värdbarn! Efteråt gick vi till parken utanför och lekte och hade kul ett tag och sedan åkte vi tillbaka hem.

När vi kom hem så åkte hela familjen och jag till Larchmont, ett litet mysigt ställe 3min från där vi bor, där mötte vi upp ett par vänner till familjen och vi firade alla tillsammans att jag fått mitt körkort, det var riktigt sött gjort faktiskt!:) Så jag är glad, det har vart en lång dag med mycket jobb och nervositet, men det var det värt!

Imorgon jobbar jag tre timmar på förmiddagen, tänkte ta barnen till ett Zoo, ligger väldigt nära där jag bor men har inte vart där än så det ska bli roligt, har velat åka dit länge men det har inte riktigt funnits tid osv.

Självklart tog jag med mig kameran idag när jag tog med barnen till museumet men när jag satte på den så upptäckte jag att batteriet var slut, såklart! vad annars?

Jag hoppas på en bra dag imorgon också! det blir det nog....

Ha en bra dag där hemma!!:)


Kommentarer
Pappa skriver:

Va kul :) Grattis till körkortet.


Skrivet: 2009-12-04, 07:55:48
Farmor och farfar skriver:

Vi säger också GRATTIS


Skrivet: 2009-12-04, 09:38:47
Sara skriver:

grattis :)!


Blogg: http://trenollsju.blogg.se/
Skrivet: 2009-12-05, 01:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: