Semester...

Ja, lite iaf, även om jag jobbar så är känslan lite mer av semester, inga läxor att göra och inga direkta tider att hålla vilket är väldigt skönt!

Idag gick vi upp runt 8 och gjorde oss iordning, Farfarn kom in i mitt rum (vet inte om jag sagt det men huset är farmorn och farfarns) och var helt i extas för det var ett helt uppslag i LA Times om rabaldern och Pirate bay, så det blev diskusionen runt frukostbordet på restaurangen imorrse, farmorn och farfarn är verkligen jätte mysiga!

Efter frukosten var jag ledig lite grann, passade på att skypa lite med Tobias och Evelina och sedan tog jag även lite bilder. Runt 12 började jag jobba igen och min värdmamma åkte och gjorde lite ärenden med farmorn och min värdpappa gick ut och spelade golf med farfarn, ja vi bor ju i princip på golfbanan!

Det är hyfsat varmt här så jag tog med alla tre barnen till den uppvärmda poolen så där hängde vi ett tag innan det började bli kyligt igen, hemma lekte vi lite och sedan kom alla hem och vi gick alla ut för att äta middag ihop, så dagen har faktiskt varit mysig! 

Imorgon vet jag inte riktigt vad som händer, ligger lite förslag på bordet men vi får se!
här kommer lite bilder på hur det ser ut här, tyvärr inga bilder på barnen eftersom att jag inte får lägga ut bilder på dom.


utsikt från köket




Huset.

Nu ska jag sova, tidigt igen... men det är väl lika bra att vila upp sig när man är här. wiieee mindre än två vecko kvar tills jag får se min älskling, jag tror jag SPRICKER snart... snälla låt tiden gå fort!

Puss & Kram hela dan!


Kommentarer
Evelina skriver:

åh vilka fina bilder, ser underbart ut! hoppas ni får en lika mysig dag i morgon också! pusspuss gunsan


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2009-12-28, 09:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: