Lite mer musik...

Onsdag idag, har vart en lugn dag, jobbat och sedan har jag fixat lite i mitt rum, snart ska jag på att jobba igen, det blir att hämta Julian på skolan och sedan ta honom till Mc Donald för att sedan köra honom till pianolektion, sedan hem och då är det dusch, dinner och läxor och sova som gäller, blir fullspäckat!

Kan ju säga att det där med att hjälpa till med läxor inte alltid är det enklaste även fast det är en 8åring jag hjälper, igår satt jag och försökte fundera ut "words with a short vowel sound", slutade med att jag ringde Evelina som inte riktigt heller viste som i sin tur frågade hennes värdmamma som förklarade så nu tror jag att jag förstått det! Där fick sig både jag och Evelina lära oss något nytt!:)  så vist är det lärorikt alltid!

ne, nu börjar jag om 10min och jag måste byta om!

Lyssna och NJUUUT! även denna fick jag av Tobias. Chris Browns nya album är riktigt bra faktiskt, egentligen vill jag inte erkänna det med tanke på vad han gjorde mot Rihanna, tycker inte om honom men låtarna!:)

Kommentarer
Mathilda skriver:

Det finns tvillingar både på Jerkers mammas sida och min mammas sida. Lisas morsa är ju tvilling bland annat men ännu värre är att Jerker skulle varit en tvilling egentligen. När de gjorde fostervattenprov så visade det på tvillingar men när de gjorde ultraljudet så var det bara en, så förmodligen var Jerker starkare än sitt syskon så det mindre embryot upplöstes som det kan göra.. så det är ju rätt nära :S Jag tror jag dör om det visar sig vara två.


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2009-12-11, 14:55:30
Jenny skriver:

Hej,



Jag har bara en fråga, var i Los Angelse är du? =)

Har själv blivit kontaktad av en familj som bor i Palmdale i norra Los Angelese.



//Jenny


Skrivet: 2009-12-11, 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: