Jul?

Ja, jag säger som Frida, God jävla Jul... detta känns inte roligt någonstans!

Just nu hade jag velat vara hemma och träffa alla nära och kära och myst, druckigt glögg och kollat på kalle anka. Spelat julklapps spel och ätit lutfiskt och haft alla de där härliga juldofterna efter knäck och julgran, men icke då! Nu ska man själv snart börja jobba!

Och igår kväll skulle jag och Tobias haft uppesittar kväll ihop och slått in julklappar, druckigt glögg och haft det mysigt! Julen är verkligen den bästa tiden på året och jag längtar redan tills nästa år, för iår känns det inte ens som jul!

Åh, vad jag saknar alla där hemma nu... kan inte julen bara vara över?


Kommentarer
Linn skriver:

God Jul på dig med! Fast jag har förstått att den där julkänslan inte infunnit sig. Vi får ta igen det nästa år.

Du är välkommen till Stockholm! Det ser jag fram emot :D Puss


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2009-12-25, 19:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: