Jag lever!

... Jag har inte dött, jag har bara haft otroligt mycket att göra så jag har inte haft tid att sitta vid datorn, faktum är att jag inte sovit mer än 5h per natt de senaste två dagarna!

Så vad har hänt? Hm, i helgen jobbade jag, både Lördag och Söndag, på lördagkvällen var jag på nötknäckaren, Georgie var med i den så det var roligt att se, dock blev det lite långtråkigt att sitta där i 4h men det var ändå roligt att ha sett en riktigt balettupvisning! Söndagen gjorde jag inte så mycket, slutade jobba vid 10 på kvällen och efter det så kom Evelina och hennes kompis Frida förbi och sa hej, Åh så skönt det var att se henne igen och faktum är att jag får se henne i övermorgon igen då det är min tur att åka upp till San Fransisco! Så en bra vecka det är det allt!

Måndagen jobbade jag bara förmiddagen vilket var perfekt för mig för då kunde jag spendera hela eftermiddagen och kvällen med min kära Gunhild!  När jag slutat kom dom och hämtade upp mig och vi åkte till downtown och kikade, och senare på kvällen åkte vi till The Grove och åt på en grekisk restaurang, alla som känner mig vet att jag är svag för grekisk mat så det var helt fantastiskt!  Kom dock hem vid halv ett på natten och sedan var det dags att gå upp igen kl 6!

Igår jobbade jag hela dagen näst intill, körde barnen till skolan på morgonen, kör upp i hollywood hills för att ta barnen till skolan och igår var det ganska kallt, men sol och inga direkta moln. Det är svårt att beskriva hur otroligt vacker utsikten är från bergen när man åker där, svårt att vänja sig vid. Tror att det är omöjligt faktiskt!  Så när jag väl lämnat av barnen så bestämde jag mig för att ta en annan väg hem mot av vad jag brukar göra, och min GPS tog mig över Bel Air och jag vet inte vad jag ska säga, är helt stum... så himla vackert och jag kände mig så lyckligt lottad att ha hamnat i en familj i Los Angeles, jag älskar verkligen denna staden och jag kommer sakna den när jag åker hem.

Efter detta så kände jag att jag var tvungen att åka tillbaka dit på kvällen igen så jag ringde Megan när jag slutat och vi åkte upp bland husen och bergen i Bel Air, man kan ju inte annat än säga att man blir avunsjuk när man ser alla rikemans hus när man åker runt och kikar, ena värre än det andra, men fint är det och ännu finare nu under jultid kan jag tänka mig eftersom att allt julpynt är uppe och allt är jätte fint, vi stannade vid några hus och tog kort, fast inte med min kamera eftersom att den inte funkar på natten så Megan har bilderna på sin kamera så väntar på att få dom.  Så igår var ytterligare en toppen dag och jag kände mig lycklig ut i fingertopparna!

Nu ska jag snart iväg och köpa mig en ny kamera, jag är helt lyrisk.. ska bli så kul att äntligen kunna ta lite bilder på natten och faktiskt också få BRA bilder:)

Lägger ut bild när jag kommer hem på vilken det blev och efter jag fått kameran så lovar jag att det blir mer liv i bloggen! 

3Veckor och 2 dagar kvar :) Wihoooooo!!!

Kommentarer
frida skriver:

jag blir så glad när du mår bra gun:)


Blogg: http://[email protected]
Skrivet: 2009-12-17, 00:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: