Idé spruta!

Nyss hemkommen efter att ha vart på Target, och mina ideer bara sprutar, har så mycket jag skulle vilja göra i mitt rum här, i min lägenhet i Sverige och så mycket bra julklappar att ge bort... men så kommer man till det problemet som man alltid stöter på... Pengar! Så nu blir det att sätta sig med papper och penna och skriva ner och planera... Jag känner mig så himla kreaktiv, kreaktiviteten bara sprutar i mig och jag saknar min lägenhet där jag kan gå omkring och pyssla i timmar, saknar även att laga mat, och Ica Tornet i Ulricehamn... Jag tror helt enkelt att ja inte har fått använda min kreaktiva sida på länge, alldeles för länge... Men NU ska ni få se på kreaktivitet minsann, har även lite kreaktiva tankar för bloggen, har nämligen tänkt att börja videoblogga lite när jag gör något skojsigt!:)

Igår var det en ganska lugn dag, spenderade förmiddagen med att leka lite med värdbarnen.. prata timvis med familjen hemma i Sverige och min söta lilla älskling, vi har kollat på hotell och planerat för den 8e januari när dom kommer hit! Tobias säger att han redan har fixat min julklapp och att jag aldrig kan lista ut vad det är, och jag tror honom, han är bäst när det gäller presenter, jag kan aldrig lista ut vad det är och det är alltid så rätt...

Igår när jag jobbade så åkte jag och min värdpappa + Julian och hans kompis på bio, Michael Jackson - This is it! , andra gången jag såg den... Så de var en bra jobb dag. På kvällen när jag slutat åt jag middag med familjen och sedan åkte jag och hämtade upp Mashi för att sedan åka på bio igen, denna gången Twillight... Och jag kan ju säga som såhär att jag trodde aldrig att jag skulle bli ett vidare fan, har alltid tyckt att twillight hysterin är waaay to överdriven, tycker väl fortfarande det men jag måste säga att filmen var riktigt bra, över mina förväntningar och jag kan inte vänta på att få se nästa! trodde aldrig de orden skulle komma ur min mun men när filmen slutade så sa jag högt för mig själv "whaat, you cant leave me like this!"... och mashi bara skrattade och sa att det var vad hon också sa första gången hon såg den.

Här kommer lite bilder från helgen då vi var i Chinatown.






Trötta efter att ha vandrat omkring en hel dag!

Synd att alla bilder bara är på Mashi, men tyvärr blir det ju så.. Tur att vi har Usb minnen för på hennes kamera är jag med på alla bilder så det är bara att byta!:)

Jag är så glad att jag har träffat Mashi här nere, kan till 99,9% säga att vi kommer att hålla kontakten även när vi båda åker hem, vi är så olika på många sätt men samtidigt så himla lika, vi kan avsluta varandras meningar och vi tänker precis likadant, det är så himla skönt!  En sak till som är bra med henne är att hon bara bor 5min från mig!

Nu ska jag fortsätta att planera och sedan ska jag jobba ett par timmar, sedan är det one tree hill som gäller ikväll och jag har laddat upp med julmust och snickers (mina pepparkakor är slut) !


Kommentarer
frida skriver:

jösses vad jag saknar min fina gun!


Blogg: http://[email protected]
Skrivet: 2009-12-01, 03:52:11
Linn skriver:

Ica Tornet saknar dig också, Hanna :D Hoppas allt är bra där nere. Tänker som sagt på dig mycket. Puss


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2009-12-01, 18:47:27
Älsklings systern! skriver:

Glöm inte att det är min födelsedag snart också;) kanske borde börja planera vad du ska köpa till mig;)


Skrivet: 2009-12-01, 20:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: