Hello San Francisco!

Resan har gått bra, flyget var i tid och vi var till och med 25minuter tidigt, sedär ja! När jag landade så skulle jag vänta på Krut och sedan möta upp henne, vilket inte var det lättaste eftersom att hon landade på terminal 3 och jag ett så vi stod båda vid utgången men inte samma och väntade på varandra, det blev lite krångel men vi hittade varandra tillslut och efter ett tag även Gunhild som stod och vänta med hennes racer åk!

Landade för en liten stund sedan så vi har inte hunnit med så mycket än, hälsat på hennes familj och gosat lite med bebisarna, även vart och köpt mysgodis till kvällen, ååh så mysigt vi ska ha! Så himla skönt att vara här alla tre, känner att detta kommer bli en helt otroligt bra helg!

Ikväll blir det glögg och Flickan som lekte med elden, MYYYYYS!


Idag fyller också min älsklings syster 15år, GRATTIS! Ojojoj... även liten blir stor!
Idag är det exakt 3veckor tills vi ses! Har saknat dig! Hoppas du har en underbar dag.

Puss och Kram

Gun, Krut & Gunhild


Kommentarer
emma skriver:

tack :D


Skrivet: 2009-12-19, 15:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: