Härliga dagar...

Jag har det jätte bra här och tiden har gått så fantastiskt fort, imorgon är det dags att åka hem igen men det blir bara till att hem och vända för sedan bär det av till San Digeo för att fira Nyår, gud så kul det ska bli och jag är riktigt glad över att jag inte behöver jobba över nyår som jag trodde!

Så vad har hänt här?
Igår var vi ute hela dagen, vädret är på vår sida så det är bra! Vi åkte in till Palm Springs, hade tänkt att rida ut i öknen men det visade sig att Eden tyvärr inte kunde hänga med så då fick jag ta hand om henne under den timman då resten av familjen begav sig ut. Eden och jag satte oss i bilen igen och tog en sväng runt i Palm Springs för att se hur fantastiskt fint det faktiskt är, stannade till och gav henne en glass och sedan åkte vi tillbaka igen.

När resten av familjen var klara så åkte vi in till Palm Springs och min värdmamma visade gamla hotell där äldre kändisar såsom Marilyn Monroe brukade bo och även lite annat som bra chokladbutiker och stan helt enkelt... vi strosade omkring och när det började bli kväll så mötte vi upp farmorn och farfarn på en Mexicansk restaurang!
Efter det så tog farmorn oss till en gata där dom är helt galna med julpynt, ena huset värre än det andra.. och herregud vilket arbete dom lagt ner på julpynt... har man inte julkänsla när man bor på den gatan så vet jag inte vad!







Detta huset had satt upp nästan som en liten tomteverkstad i garaget, tomatar som åkte runt och allt, ja vilket arbete!

Idag vaknade jag tidigt (06.00) av att barnen kom in i mitt rum och sa att det var morgon vilket jag envist förnekade, Georgie drog då isär mina persienner och visade att det faktiskt började bli ljust ute. Jag förnekade fortfarande att det var morgon och sa att ja ska sova lite till, snälla som dom va lät dom mig vara iaf två timmar till sedan kom Georgie tillbaka och frågade om jag kunde läsa en bok, det slutade med att vi låg i mitt rum och kollade på bilder på min dator och läste böcker ända tills kl 12!  myysigt...

På eftermiddagen hade Julian playdate och jag tog med dom på lunch på restaurangen och sedan till poolen där dom lekte ett par timmar. När vi kom tillbaka hem så lekte vi lite kurragömma och sedan lät jag dom spela lite PSP... Kan inte förstå hur ett litet handspel kan vara så kul!







Det är faktiskt svårt att få bra bilder på hur fantastiskt fint det faktiskt är här, det måste helt enkelt upplevas!


Nu har jag äntligen fått upp internet på datorn, har vart super nervös hela dagen eftersom att Mathilda har haft sitt ultraljud, har knappt kunnat tänka på annat! Men jag blev nu glatt överraskad att de faktiskt väntar endast ett barn och att allt verkar bra! Grattis, är så glad för er! Nu kan jag andas ut och sova gott inatt!:)

Godnatt, saknar er alla där hemma!
1 vecka och 2 dagar kvar, WOW!

Kommentarer
Mamma o pappa skriver:

Snacka om att man blir sugen på att komma och hälsa på. Här har vi också faktiskt sol men 10 minus.


Skrivet: 2009-12-30, 13:01:13
Urban skriver:

Gott Nytt år önskar Urban Annica Anton Julia och

Farmor å Farfar !



Vi är avundsjuka på vädret du ser ut att ha,här fryser

vi häcken av oss !


Skrivet: 2009-12-31, 12:36:58
Urban skriver:

Jag menade Mormor å Morfar ! Det är inte lätt att ha

koll på allt .


Skrivet: 2009-12-31, 12:40:45
Farfar och Farmor skriver:

Gott Nytt År från ett vitt och rimfrostvackert Vegby Under natten var det 24 minus iSträngsered


Skrivet: 2009-12-31, 16:49:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: