Gott Nytt År!

Gott nytt år på er alla, hoppas ni får en bra nyår och en bra start på det nya året!

Kom hem från Palm Dessert sent igår kväll och snart bär det av till San Diego för att fira in det nya året! Så det har bara vart att åka hem och packa om och tvätta och åka igen... Ja denna veckan har det minsann vart full rulle! Ska bli kul att komma ner till San Diego, äntligen blir det av! 

Även fast det ska bli jätte kul att åka till San Diego som jag velat göra jätte länge så är det svårt att hålla tankarna ifrån att Tobias och familjen snart kommer hit, det är det enda som snurrar runt i min skalle just nu... snälla ge mig den 8e Januari NUUUU!

(gör som Mathilda och lägger upp denna, ett måste för nyår!)

Återigen, Gott Nytt År till alla mina nära och kära där hemma!



Kommentarer
Linn skriver:

Gott nytt år Hanna! Ta hand om dig tills vi ses :) Puss


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2010-01-01, 12:57:45
Emma skriver:

gott nytt år!:)


Skrivet: 2010-01-01, 15:38:51
Mamma o Pappa skriver:

Gott nytt år


Skrivet: 2010-01-01, 17:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: