5år av Kärlek

Idag är det den 7e December och exakt 5år sedan som jag träffade min alldeles egna underbara Tobias...
Man kan verkligen säga att tiden har gått fort, men gud vilka bra år och vad mycket kul som vi har haft och så mycket vi har upplevt och varit med om tillsammans.

Du betyder så himla mycket för mig och jag är så glad att jag har dig. Du är allt jag kan önska mig och lite till.. Min kärlek till dig blir bara större för varje dag som går, jag kan inte vara lyckligare än vad jag är med dig!



Vi för alltid.
Älskar dig!

Kommentarer
Evelina skriver:

så fint!:)


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2009-12-08, 10:18:31
Mathlida skriver:

grattis. Men nu tycker vi här hemma i Nöre att det jävlar mig är på tiden att ni slår slag i saken och tar och förlovar er så fort han kommer ner eller du kommer hem :D tänk så mysigt att förlova sig i hollywood ;) huh. hehe. tips bara.


Blogg: http://frilander.blogg.se/
Skrivet: 2009-12-08, 17:02:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: