113 dagar!

1 december idag och jag har vart här i 113 dagar, kan ni förstå hur länge det faktiskt är?? GUDARS vad skönt att börja på en ny månad också, älskar det på någotvis, idag är det bara 17 dagar kvar tills jag åker till Gunhild i SF, ååh så kul vi ska ha!:) längtar ihjäl mig... När jag kommer hem från det är det bara 2 veckor tills att Tobias, Mamma, Pappa och Emma kommer hit... UNDERBART!

Igår fick jag ett långt och fint brev av Mathilda, åh de gjorde min dag!:) hon hade precis som farmor skickat med bilder sedan vi var små, det är så himla kul att få och jag kan inte förstå att jag vart så liten och söt:P Mathilda är definitivt en av de personer som jag saknar väldigt mycket här, vi är som systrar... kan vara ifrån varandra i evigheter och inte prata på ännu längre men när vi väl pratar så är det som vi aldrig vart ifrån varandra!

Här bjuer jag på en låt som spelas förfullt på radion här, beskriver faktiskt ganska bra hur det är att åka iväg som AuPair, älskar låten och att åka omkring själv i bilen med den på hög volym, inte för att det händer speciellt ofta men ändå:P Det kommer hända betydligt oftare i Sverige sedan!:)



Ikväll kommer Megan hit, vi ska kika på film... får se vilken det blir, ska först åka och hyra en:)
Nu börjar jag strax att jobba igen. Hörs snart igen...

Kommentarer
Linn skriver:

Klart vi ska gå på en konsert ihop :D Hoppas bara han har någon under sommaren, Winnerbäck är ju sommar så det skriker om det. Jag kollar upp framåt våren hur det ser ut på den fronten, och om jag hittar något intressant så bokar jag.

Skönt att höra att allt är bra. Ta hand om dig. Puss


Blogg: http://kevlarsoulen.blogg.se/
Skrivet: 2009-12-02, 08:06:32
Evelina skriver:

min lille gun nu är det banne mig inte långt kvar tills ni kommer längtar så himla mkt! vill att ni ska komma NU! saknar dig massor! puss


Blogg: http://gustafssonevelina.blogg.se/
Skrivet: 2009-12-02, 10:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: