Venice och Santa Monica

Idag har det varit en bra dag, mötte upp Mashi och Megan vid 12 och sedan åkte vi vidare till Venice och spenderade några timmar på stranden och sedan gick vi och kollade i de små butikerna ut med stranden, på kvällen åkte vi vidare från Venice till Santa Monica och tog en tur ut på Santa Monica pier innan vi åkte hem åt vi mat på the hooters, ett ställe som grabbarna säkert skulle tycka om att gå till då det är tjejer i kortkort som går runt och serverar... Tyvärr glömde jag kameran idag men Mashi tog mycket foton så jag ska försöka få dom av henne imorgon... Men jag antar att ni kan föreställa er mig ligga på stranden och bada i vågor som är högre än mig själv, ströga omkring i de små butikerna och se solnedgången från Santa Monica Pier (så vackert!) så det har absolut vart en fantastiskt härlig dag och tro det eller ej så var det faktist den första dagen jag verkligen fick sol, jag måste till stranden oftare!:)

Orkar inte skriva så ingående idag... är super trött och ska försöka sova nu, imorgon väntas en 10h dag med jobb!

Godmorgon Sverige, Godnatt LA!

Tobias, saknar dig!

Kommentarer
Malin skriver:

Hei :) Så at du skrev at du valgte å reise med CC. Lurte bare på hvordan du bestemte deg for hvem du skulle reise med? Er såå mange å velge imellom. Hehe.


Skrivet: 2009-08-31, 12:33:44
Malin skriver:

Hei :) Så at du skrev at du valgte å reise med CC. Lurte bare på hvordan du bestemte deg for hvem du skulle reise med? Er såå mange å velge imellom. Hehe.


Skrivet: 2009-08-31, 12:34:10
hanna skriver:

hej,



tänkte bara kolla hur gammal du är? har med tänkt åka iväg som au pair men inte hört att det är så mkt äldre som åker. :)


Skrivet: 2009-08-31, 16:27:43
Sara skriver:

Hej, jag följer gärna med till CF! hör av dig när du vet mer :)Min mobil har blivit lite knepig :S kram


Blogg: http://withmesara.blogg.se/
Skrivet: 2009-09-01, 00:31:15
Emsan skriver:

Hej plumsan=)

Åhh va de låter härligt med stranden och allt... åhh va mkt fina grejer du har köpt=) vill också shoppa massa fint ju! imorgon ska jag träffa krut, få se om hon har resfeber än=) ta hand om dig! miss you! puss


Skrivet: 2009-09-01, 10:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: