Venice Beach

Idag har jag och Sara varit en sväng på Venice Beach... blev inte så jätte länge då hon skulle börja jobba kl 4 igen men vi fick oss ett smakprov på stranden och vi var båda överrens om att de lär bli många turer dit! Stranden var super vacker och massor med intressant folk överralt, att spendera en heldag där kommer inte vara svårt då det går att göra iprincip vad som hellst där, fullt med aktiviteter kring stranden såsom tennis, vollyboll cyckel och skateboard uthyrning och massa intressanta matställen och affären precis ut med stranden! Jag längtar redan tills jag får åka dit igen!

Påvägen hem när vi satt i ett av alla miljoner rödljus som denna staden kryllar av upptäckte Sara att vi hade LA ink precis till vänster om oss, jag började genast rafsa i min väska för att få upp kameran men hann inte förrän vi var tvugna att köra,  nu vet vi vart det ligger så de blir nog en tur dit så småningom!

Åh, det är så mycket som händer just nu och jag känner att denna veckan kommer bli riktigt bra! längtar till helgen... Jag är helt lyrisk över allt som händer just nu och det känns super!=)

Nu ikväll har jag vart och köpt mig en ny hårblås och plattång då jag lyckats förstöra alla mina svenska apparater. (Dataladdare, kameraladdare, hårblås och plattång) inte kul!  Så nu blev jag 98 dollar fattigare... förstår inte hur det kunde bli så. Hoppas jag kan hitta en laddare till min kamera bara....








Vågorna var riktigt höga... Tror jag ska skaffa mig en sån bräda som han på bilden har och åka på vågorna=)




Här har vi mina nya vänner!=) Skönt att kunna fixa håret igen!

Hoppas ni har det bra där hemma!
Hoppas du trivs på ny/gamla jobbet Emelie!
Längtar tills du kommer ner Krut!
Hoppas ni ha det bra där hemma Mamma, Pappa & Emma!
Lycka till med jobbet Mathilda hoppas du kommer in på operationsavdelningen!
Hoppas du  tar hand om Kajsa och pussar henne från mig Tobias!
Saknar er allihop!

Kommentarer
Emsan skriver:

Hej gumms!

Åhh va de ser underbart ut! blir nästan lite avis=) hittade du mycket på din shopping? Du kan väl om du har tid ngn dag skicka ett mail och berätta lite mer för mig om duítt äventyr? nu måste vi best'ämma en dag då vi kan prata! Saknar dig massor! pusskram


Skrivet: 2009-08-24, 10:27:23
Lisa Olausson skriver:

akta dig för hajar hanna!!


Blogg: http://olausdottir.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-24, 11:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: