Kalas pyssel!

Idag har det varit en skön dag, vaknade ganska tidigt för att hjälpa till med kalas här, jag har klippt ankor och sköldpaddor och barnen har ritat teckningar av wounder pets, mamman var iväg och köpte massa gossedjur och pinjatas, papper, muggar och massa saker... imorgon bitti ska vi dekorera wounder pets cup cakes och så kommer hoppborgen som familjen hyrt:) det ska bli kul att se hur detta går...

På eftermiddagen åkte jag ut och letade upp Citibank och öppnade ett konto där, super enkelt, behövde inte skaffa personnumer eller något så jag är nöjd och inte bara nöjd över att ha öppnat ett konto utan jag hittade dit och hem utan att köra fel!

Nu på kvällen har jag vart iväg och mött en tysk au pair som bor väldigt nära mig, Mashi... En super trevlig tjej, vi kommer absolut att ses fler gånger. Vi åkte iaf till the grove (tredje gången jag är där denna veckan, älskar det stället enbart för att det är så himla mysigt och fint) och gick runt och kikade i affärer, åt lite och hade trevligt, sedan åkte vi hem till henne en sväng och var där en stund, och även denna gången hittade jag vägen hem! åååh, jag är så STOLT över mig själv! jag håller på att bli en riktig storstads människa, snart hittar jag överallt!


Jag och Mashi

Imorgon är det som sagt kalas här och jag hoppas Charlie kommer att tycka om min present som jag köpte i sista minuten idag när jag plötsligt kom på att jag inte hade någon present!


Kommentarer
sara skriver:

Hej! Gud vilket roligt kalas! med massa roliga saker :) haha, så du hittade hem, grattis! åh jag blir så avundsjul när jag läser om att när ni åkte till stranden, ville också följa med.. men nästa gång så! Jag är ledig lite mer i denna veckan så vi får ta och hitta på något! kram


Blogg: http://withmesara.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-31, 20:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: