Guldstjärna i kanten

Det börjar nästan bli en vana nu att slänga in ett blogginlägg innan man somnar, gör jag inte det känns det nästan som om att jag glömt något. Denna veckan är min första riktiga vecka då jag jobbar helt själv och hela dagar och jag måste säga att denna första dagen har jag klarat av med bravur! Jag lyckades att få på barnen kläder på morgonen utan något tjafs och jag lyckades även att hitta till lekplatsen utan att köra fel! Jag hade dock ett par barn i baksätet som var osäkra på om jag verkligen kunde hitta till lekplatsen då de upprepade hela vägen -"this is not the way to the playground, youre driving the wrong way" ...

På eftermiddagen lekte vi utanför huset och målade med gatukritor på marken och pojkarna lekte med sina djur och gjorde en safari i trädgården, på kvällen lyckades jag att få dom att bada vilket min värdmamma varnat mig för att dom inte tycker om och att jag kan få endel klagomål när det är dags för det, men inte då, det gick hur lätt som hellst! Så jag måste säga att jag tagit mig igenom första dagen med en guldstjärna i kanten!=)

På kvällen åkte jag och Sara till köpcentret The grove, ett jätte fint köpcenter... vi gick mest bara runt och tog det lugnt, åt lite och hade kul:)

Nu ska jag sova så jag är redo för ytterligare en heldag imorgon!







Godnatt!

Kommentarer
Emma skriver:

Jag gillar att du tagit det för vana att skriva innan du går och lägger dig, för då har en annan något att läsa när m an kommer till jobbet på morgonen!

Kram från ett soligt Borås


Skrivet: 2009-08-25, 09:55:34
Lisa Olausson skriver:

Heja Hanna! :D


Blogg: http://olausdottir.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-25, 17:24:46
mathilda skriver:

Jag önskar att jag kunde fått en närmare titt på dina skor - ser lovande ut.


Blogg: http://deadbymay.blogspot.com
Skrivet: 2009-08-25, 20:59:52
Emilie skriver:

hej hoppas du har det bra hanna jätte fina bilder :) roligt å läsa hur ni har de :) ha det bra kramar Emilie


Blogg: http://emiliedahlquist.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-26, 09:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: