Wonder pets save the day!


Ja idag var det Wonder pets party här hemma för Charlie som fyllde 2år!



Här är maten och lite dukning, teckningarna har J målat och föreställer olka djur som Wonder pets har räddat!
(Wonder pets är som ett barnprogram här)


Här är salladen plus selleri med jordnötssmör och russin som ska föreställa "ants on a straw" , wonder pets firar alltid ett lyckat uppdrag med selleri.


Hoppborg i form av en tårta beställdes in.


Cupcakes som min värdmamma gjort som föreställer karaktärerna i Wonder pets.



C + Värdmamma blåser ut ljusen:)


C slår första slaget på Pinjata!


tillslut gick den sönder:)



C gillar denna presenten:)


Och varmt var det också, över 110F... kritorna smälte så ni kan ju förstå att det var varmt.


Här är jag och två av mina värdbarn!=)

Det har vart en bra dag och roligt att ha varit med om ett amerikanskt barnkalas, är dock väldigt trött efter att ha haft 11st två åringar springande omkring... Men har fått mycket komplimanger över min engelska vilket är roligt:)

Nu på kvällen har jag vart på bio med familjen, G-Force... mycket bra film! nu är jag trött och imorgon hoppas jag att det blir stranden!=)

Det brinner här också, såg det extra tydligt idag påvägen till Burbank... 4000 hem har evakuerats, läs mer om branden här: http://latimesblogs.latimes.com/lanow/

Godnatt/ Godmorgon på er!


Kommentarer
Sophie skriver:

Hej! Jag har varit au pair i 7.5 manader och bor i Bel air. sjalv da??


Blogg: http://sophiewennerberg.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-31, 06:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: