New York!!!

Här sitter jag, har precis kommit tillbaka till skolan efter en dag i New York och jag måste säga att jag kan nog fortfarande inte förstå hur häftigt det var, allt vat större och häftigare än man tänkt sig. Jag har åkt båt och sett frihetsgudinnan, varit uppe i rockfeller center och haft utsikt över hela NY, sett ground zero och sett Empire State Building samt Central Park! Jag har shoppat lite... köpt en i love NY tshirt! (det är ju faktiskt ett måste)...

Det är så mycket så det är svårt att skriva hur häftigt det faktiskt var, måste nog smälta allt lite!

Imorgon åker vi till familjerna och jag är både förväntansfull och nervös men det ska bli roligt.
Samtidigt har jag haft så himla roligt här så det ska bli tråkigt att åka ifrån de man just lärt känna, vi har ju så rolgit ihop.

Nu ska jag börja packa ihop mina saker och komma på vad jag ska ha på mig när jag träffar familjen, det är jätte svårt verkligen! Usch... Och svårast av allt blir nog att få mina väskor att väga 22kg st igen utan en våg! Hmm...

Tack alla för era söta kommentarer, det är så kul att komma in och läsa dom!=)
Det var någon som undrade vilken förmedling jag åkte med och jag åker med CC (Cultural Care).

Nästa inlägg kommer inte komma från NY utan ifrån Los Angeles! Hoppas mötet med familjen kommer gå bra!

Här kommer lite bilder från idag, tagna med Sofias kamera!







Jag uppe på rockfeller center i bakgrunden utsikten över NY samt Central Park


Empire State Building


Här var lite bilder, mer kommer när jag fått in mina bilder:)

Kommentarer
Anna skriver:

Gud vad roligt och spännande :D Lycka till med familjen och det nu :D


Blogg: http://tredjemaj.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-14, 11:18:40
Jonna skriver:

Det ser riktigt härligt ut! Lycka till med familjen och ankomsten till LA! =)


Blogg: http://jonhag.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-14, 12:28:48
Emma skriver:

Åååh Hanna det ser helt toppen ut verkligen!!

Hoppas det går bra att träffa familjen idag (eller imon eller när det nu blir för dig) :)


Skrivet: 2009-08-14, 13:06:43
Elin skriver:

Verkar jätteroligt! Snart är det min tur. =) lycka till men familjen och allt! =)


Blogg: http://elinaraupair.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-14, 14:26:38
cassandra skriver:

Åh vad roligt!! men ska ingen av dom du träffat på skolan bo i närheten av dig å? :) ha det bra!


Blogg: http://cassandraagren.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-14, 18:01:12
Annica Claesson skriver:

Hej Hanna!

Å vad det låter roligt att vara iväg.

Det är kul att läsa vad du gör.

Lycka till!


Skrivet: 2009-08-15, 19:25:58
Hanna skriver:

Låter som ni har det super kul! Hoppas att det gått bra hos familjen idag! Kramar


Skrivet: 2009-08-15, 19:30:03
Pernilla skriver:

Tack för tipset!! Ska nog ta med mig lite ombyten i handbagaget då, låter nog bäst! Va skönt att man får ha 8 kg plus en dator, trodde datorn räknades in!! De va ju bra:) Hoppas det går bra hos familjen nu! kram


Blogg: http://pilly.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-16, 12:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: