Happy Birthday to me!

Nu har jag ÄNTLIGEN fått internet på min dator! så nu kan det komma upp bilder, måste dessvärre göra er lite besvikna, har inga ordentliga bilder på LA än, men det kommer väl under veckan!

Igår fyllde jag år och vi gjorde väl inget speciellt på dagen... Sunny körde runt och visade mig området sedan var jag hemma med barnen några timmar och vi gungade på baksidan, tittade på en film och gick på en liten promenad. När mina värdföräldrar kom hem lagde min värdmamma kycklinglasnange, det var helt ok! Sedan kom dom in med en tårta till mig och ett presentkort på 50 dollar på forever  21, så jag ska försöka hitta dit någon dag.

Här kommer några bilder, måste börja jobba strax:







Detta är vad jag hinner med just nu... Idag ska jag försöka köra till min LCC, det kommer antagligen inte gå jätte bra för det är långt och jag har inte kört själv någon gång än. men får hoppas!

Ber om ursäkt för att jag vart så dålig med kameran!

Ha det bra allihop!

Kommentarer
Annica,Urban,Anton o Julia skriver:

Grattis Hanna i efterskott!

Hoppas du hade en bra födelsedag.


Skrivet: 2009-08-18, 20:09:44
Magdalena skriver:

Test


Blogg: http://magda-magnus.blogspot.com
Skrivet: 2009-08-18, 20:59:20
Magdalena skriver:

nu äntligen funkar det att skriva kommentarer..:-)), man blir så avis när man läser vad som hänt redan på denna korta tid.

Du kommer att ha det sååå roligt. Sedan måste jag säga att du verkar ha hamnat i en bra familj.

Slutligen...Vilken tårta!!!!

inga kalorier i den inte ...:-))

Hej på dig för denna gång

Kram


Blogg: http://magda-magnus.blogspot.com
Skrivet: 2009-08-18, 21:01:33
Tea skriver:

grattis (i efterskott?)



ja, jag åkte som au pair den 15:e juni, men hamnade i en risig familj i Pennsylvania så nu är jag i byte. om en och en halv vecka åker jag till ny värdfamilj i New Jersey. nu bor jag hos min kusin i Maryland :)


Blogg: http://teaeriksson.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-19, 00:50:29
Sofie skriver:

Jo men så kommer nog jag också göra, eftersom det är ju upplevelsen i sig som spelar roll också :)


Blogg: http://sofieavpersson.blogg.se/
Skrivet: 2009-08-20, 08:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: