Påskhelg!

Ja, nu har jag varit väldigt slarvig och inte skrivit här på ett tag, tro det eller ej så har jag faktist varit ganska upptagen och har inte haft den riktiga orken att sitta inne i detta fantastiska väder och skriva, men jag ska bättra mig.

Helgen har varit händelserik, i fredags var jag och älsklingen ute i Nöre hos min kära kusin och hennes sambo, vi spelade lite golf, sköt med hagelgevär, grillade och såg på talang. Hade det riktigt mysigt.
Lördagen var jag ute vid Brors hus i vegby och hjälpte till med att lunta, det är så mysigt där ute nu när värmen börjar komma, nästan så man blir sugen på att skaffa hus själv.
Vid fyra tiden kom Linda och Frida och hämtade mig hemma i Ulricehamn, nu var det dags för påskfirande i Varberg, grillade även här och en och annan cider slank ner, mycket trevlig kväll åkte dock hem tidigt på söndag morgon pga att Linda skulle på påskmiddag hos sin pappa.
Detta var en väldigt kort sammanfattning av min helg.

Hur har eran helg varit?

 

Kommentarer
Anonym skriver:

HÄRMIS!! det var jag som målade först


Skrivet: 2009-05-03, 19:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: