Lättklätt!

Idag har jag lagt vinterjackor, halsdukar och vantar på hyllan, idag tänkte jag inte ens på att ta på mig jacka när jag gick ut! Det är väl ändå det största beviset på att vintern har lämnat oss? för bara någon vecka sedan paltade man på sig jacka, halsduk, vantar och mössa för att ta sig ut och att inte tänka på att göra det fanns inte.

Denna dagen har det inte blivit mycket gjort, har grejat med min blogg en hel del, vilket inte syns eftersom att jag inte kan besämma hur jag ska ha det. Självklart har jag inte bara suttit vid datorn utan faktist hunnit iväg och kört älsklingen till jobbet och hämtat syster hos mormor för att sedan åka och sola en sväng.

Evelina kom hit efter jobbet och vi gjorde en super god sallad.
Det som är bra med sallad är att man kan göra den av lite av vad man har hemma vilket vi gjorde idag, vi kikade igenom våra kylskåp och fick ihop en med:

Sallad
Tomat
Gurka
Annanas
Rödlök
Majs
Fetaost
Avocado
Nudlar

Nudlarna lät vi ligga lite i sweet chili sås för att få lite extra smak.

Eftersom att sallad är som godast om man har någon dressing till så rörde vi snabbt ihop en med:

Filmjölk
Creme fraiche
majonäs
Vitlök

Snabbt, enkelt och super gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: