Gräsänka!

Ja, då var man gräsänka sedan Torsdags morgon, lite ovant att sova ensam i lägenheten, det slog mig att jag vist inte gjort det sedan vi flyttade hit Augusti-07 så det var väl på tiden även fast det hade vart skönt om han kom hem idag är ju  ändå alltid mysigast att ha någon att vakna upp med men tyvärr får jag allt ta och vänta tills imorgon.

Igår var jag i Borås med Emsan, köpte konfirmations present till syster men blev även en liten kofta och en kjol till mig själv:) Kvällen tillbringades med min kära kusin och bio, "En shioaholics bekännelser" en fantastiskt bra film, en typisk "tjejfilm" som man kan tänka sig att se flera gånger om. Det roliga var att det bara var jag och min kära kusin i biosalongen + de två som stod för biljettförsäljningen, men vi var nöjda inte varje dag som man får en privat visning på en så bra film, men jag antar att det är så det är i lilla Ulricehamn, tycker att fler borde välja vår biograf här och inte åka till Borås!

Nu blir det duschen sedan blir det ut till Vegby och konfirmation för syster, ikväll verkar det bli fest:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: