1 April!

Min första tanke idag är: Hur många människor har blivit lurade idag?  och har jag själv blivit lurad utan att veta om det?

På vägen till jobbet idag satt jag och lyssnade på rix morron zoo då dom diskuterade en ny tjänst som kommit ut som fungerade på så sätt att man kunde smsa någons nummer till något nummer och sedan få fram exakt var personen i fråga befann sig, enligt dom kunde man få fram i vilket hus och t.om vilken våning personen befann sig på, tyckte det lät lite konstigt och kom plötsligt på att det var 1 April och bestämde mig då för att jag inte tänker låta mig bli lurad idag=) Undra hur många som smsade till det numret och förväntade sig något storartat? haha...

På jobbet idag fick jag lite recept av Lisbeth och jag har fastnat för ett med kyckling och citron som jag har tänkt att laga på fredag då Mathilda och Jerker ska komma hit och mysa med mig och Tobias, har höga förväntningar så hoppas det blir gott:) blir det bra så kommer receptet ut här fram till helgen.

Eftersom att jag har en ny dator så har jag ännu inga bilder här, ska ta tag i att lägga över det så min blogg kan få lite make up! 

Nu är det faktist snart dags att lägga sig eftersom att jag börjar så tidigt som 05.45 imorgon och måste senast gå upp 04.45 för att hinna, jobbigt... men jag får ju faktist gå hem kl 13 och är det så fint väder imorgon som det varit idag så är det väl toppen! då kanske man borde sätta fart med att vårstäda balkongen och putsa fönster?
Åh, jag älskar verkligen våren, värmen och när man hör fåglarna kvittra på morgonen när man vaknar, der är lycka! 
VÅRKÄNSLOR I MASSOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: